Mededeling

Collapse
No announcement yet.

{HOW TO} Velgen schoonmaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben maar een wuss eh... 'k heb het al begrepen, schrik voor de bijtende werking moet ik dus niet hebben, de gemiddelde (echte) velgenreiniger is vele agressiever.

Ik spuit die bus dus voortaan altijd over m'n velgen he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
      'k heb nog ander werk ook hoor.
      20 min werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Ik ben maar een wuss eh... 'k heb het al begrepen, schrik voor de bijtende werking moet ik dus niet hebben, de gemiddelde (echte) velgenreiniger is vele agressiever.

Ik spuit die bus dus voortaan altijd over m'n velgen he.
        Als je een velgenreiniger niet té lang laat inwerken is er geen probleem voor je velgen. Goed en veel naspoelen is de boodschap!

Comment

• Of anders een wheel GEL gebruiken hé. Die is helemaal niet agressief

Comment

• Als je een velgenreiniger niet té lang laat inwerken is er geen probleem voor je velgen. Goed en veel naspoelen is de boodschap!
            Toch voor de zekerheid even vermelden: Altijd uitkijken met gepolijste boorden / velgen, dat trekt meteen melkachtig uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
              Toch voor de zekerheid even vermelden: Altijd uitkijken met gepolijste boorden / velgen, dat trekt meteen melkachtig uit.
              Ooit 1 keer de fout gemaakt. 3 uur staan polieren om het terug goed te krijgen

Comment

• ....denk dat het ons allemaal wel eens overkomen is

Comment

Hoe wil je juist bedoelen?

Comment

• Gepolijste velgen hebben doorgaans niets van een beschermlaklaag erop. Een velgenreiniger bevat redelijk agressieve en buitende bestandsdelen. Dat tekent zich meteen af in het aluminium en laat zichtbaar een doffe, melkachtige vlek achter.

Capiche

Comment

Gepolijste velgen hebben doorgaans niets van een beschermlaklaag erop. Een velgenreiniger bevat redelijk agressieve en buitende bestandsdelen. Dat tekent zich meteen af in het aluminium en laat zichtbaar een doffe, melkachtige vlek achter.

Capiche
                      Sorry voor mijn onwetendheid he

Comment

• Virosol?

Comment

• @Trendax: Ik bedoelde het niet denigrerend hoor........ben misschien soms wat sarcastisch We zijn hier allemaal om van elkaar te leren!

Comment

• Had het ook niet zo opgenomen hoor
                            Moesten we alles al weten, waren we nu allemaal stinkend rijk

Comment

• BIJNA, ik zeg ... BIJNA ... had ik van diene Poorboy's Wheel Sealant ... gegéten !!

FAK !!

Da ruikt lekker en da ziet eruit gelijk een crèmeke fraise.

Ik denk dat ik nog een laagje ga leggen. Doei!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

BIJNA, ik zeg ... BIJNA ... had ik van diene Poorboy's Wheel Sealant ... gegéten !!

FAK !!

Da ruikt lekker en da ziet eruit gelijk een crèmeke fraise.

Ik denk dat ik nog een laagje ga leggen. Doei!
                                Al die producten van Poorboy's ruiken lekker.
                                Net alsof ge in ne snoepwinkel staat.
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Straks doen ze daar een of ander verslavend geurtje in, zit je de god ganse dag te detailen, zelf als je het niet zou willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Straks doen ze daar een of ander verslavend geurtje in, zit je de god ganse dag te detailen, zelf als je het niet zou willen
                                    Idd

Btw Bert,vorig weekend uw producten getest op een Clio van 95.
                                    Staat weer als nieuw.
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 'k heb er ook al met wasbenzine op gezeten. Daarna direct afgespoten met water... Misschien niet ideaal, maar who cares op een leasing wagen? Zeker als je weet dat de klemmen van de loodjes duidelijke krassen hebben achter gelaten...

Comment

• Waar kan ik eigenlijk die klei kopen waar altijd naar verwijst word??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichten
                                          Waar kan ik eigenlijk die klei kopen waar altijd naar verwijst word??
                                          Ik verwijs u naar http://www.wax-it.be

Btw Bert, hoeveel korting krijg ik nu?

Comment

Working...
                                          X